تخليه چاه ولوله بازكني تهران تخليه چاه ولوله بازكني تهران .

تخليه چاه ولوله بازكني تهران

روش هاي تخليه چاه

خب يكي از روش هاي مرسوم براي تخليه چاه توالت فرنگي و ايراني به وسيله تلمبه دستي و فنجاني و قيفي مي باشد. قبل از شروع كار بايد بدانيد كه تلمبه دستي بايد مقداري گرم شود.

تخليه

هواس تان باشد كه تلمبه هاي شق و خشك مانند تلمبه هاي نرم نميتوانند به درستي كار كنند و آن نتيجه مطلوب را بگيريد. تلمبه دستي تان را براي تخليه چاه و لوله باز كني به فاضلاب كاسه توالت بچسبانيد و سوراخ آن را به طور كامل بپوشانيد. چيزي كه در اين قسمت شايد براي شما هم جالب باشد اين است كه همانقدر كه پايين بردن تلمبه مهم است بالا كشيدن آن با قدرت نيز مهم است.اين كار را چند بار انجام دهيد و سپس فلاشر را باز كنيد و باز هم به كارتان ادامه دهيد.

يكي ديگر از روش هاي تخليه چاه و لوله بازكني لوله توالت فرنگي و ايراني استفاده از ديلم ميباشد. در اين روش ميتوانيد ديلم را با روش مارپيچي به پايين هدايت كنيد.دسته را تا جايي كه ميتوانيد بپرخانيد رماني كه ديديد ديگر نميچرخد بدانيد كه همانجا به گرفتگي لوله و چاه رسيده ايد و بايد تخليه چاه انجام شود. ديلم را تا آنجا كه ميتوانيد داخل ببريد اگر ديگر نرفت آن را به بيرون بكشيد در اين هنگام چيزي حتما به انتهاي آن چسبيده است كه يا گرفتگي حل شده است و يا اينكه هنوز چيزي باقي مانده كه در اين زمان معمولا با چند بار تلمبه زدن اساسي باقي مانده جرم نيز برطرف خواهد شد. در اين هنگام اگر آب توالت را باز كنيد آب شفافي خواهيد داشت.

تخليه چاه

از ديگر روش هاي تخليه چاه و كاسه توالت استفاده از پمپ ميباشد. اين روش نيز از روش هاي معمول تخليه چاه ميباشد. در اين روش ميتوانيد آب را داخل چاه ريخته و شروع به پمپ زدن نماييد. فشار آب شديدي كه به سيفون وارد مي آيد باعث ميشود كه چاه باز شود. پمپ زدن را تا جايي كه لوله ها باز شوند ادامه ميدهيم در اين روش تخليه چاه و لوله بازكني.

خب بعد از روش تخليه چاه با پمپ ميرسيم به يكي ديگر از روش هاي لوله بازكني و تخليه چاه كه استفاده كردن از دستگاه تراكم هوا براي لوله بازكني چاه توالت فرنگي و سيفون توالت ايراني است. استفاده از روش هاي ذكر شده در بالا معمولا براي گرفتگي هاي ساده و كوچك پيشنهاد ميشود اما استفاده از دستگاه تراكم هوا تخليه چاه براي گرفتگي هاي شديد لوله و چاه ميباشد. اين دستگاه براي گرفتگي هاي مختلف ساخته شده است و تنظيم فشار براي فشار هاي گوناگون در آن تعبيه شده است و براي هر نوع گرفتگي از اندازه فشار دستگاه تراكم لوله باز كني استفاده ميشود. از آنجا كه براي تخليه چاه از آن استفاده ميشود داراي صداي زيادي هنگام باز كردن گرفتگي هاي بزرگ و استفاده از فشار بالاي آن ميباشد. كار اين دستگاه تراكم هوا تخليه چاه بدين صورت است كه هوا را داخل خود متراكم ميكند و سپس با شدت زيادي كه مورد تنظيم ميباشد آن را رها ميكند و بدين صورت سبب باز شدن گرفتگي لوله و چاه ميشود. استفاده از اين دستگاه براي هر گرفتگي لوله و چاه توصيه نميشود و هم چنين افراد بي تجربه نميتوانند خود از اين دستگاه استفاده كنند بلكه تخصص كافي نياز است و براي تخليه چاه در تهران ميتوانيد با ما تماس بگيريد و از افراد متخصص اين كار استفاده كنيد.

از ديگر روش هاي تخليه چاه در تهران و لوله بازكني كاسه توالت و توالت فرنگي ميتوان و لوله فاضلاب به استفاده از فنر چاه باز كن اشاره كرد. هنگامي كه شي اي داخل لوله فاضلاب گير كرده باشد از فنر براي باز كردن لوله چاه و تخليه چاه استفاده ميشود. فنر لوله بازكني در تهران سبب شده تا انواع چربي ها و مواد زايد مثل مو و كثيفي و … از ديواره لوله چاه و لوله فاضلاب زدوده شوند و به دورن چاه فرستاده شود. در خيلي از موارد تخليه چاه هيچ نيازي به اين نيست كه يك متخصص تخليه چاه بخواهد لوله كشي فاضلاب را تعمير كند و از اول كلي دردسر بكشد. و صرفا با استفاده از اين روش هايي كه گفته شده است ميتوان آن را حل نمود.

تخليه چاه در تهران

اما در اينجا به معايب استفاده از لوله بازكني و تخليه چاه با استفاده از فنر ميپردازيم. از مزيت هاي دستگاه فنر براي تخليه چاه ميتوان به مسافت و برد اين نوع دستگاه ها اشاره كرد كه فاصله بين لوله چاه گرفته شده تا چاه اصلي را طي ميكند و هم چنين ميتوان به قدرت زياد فنر لوله بازكني در جرم زدايي و لايروبي فاضلاب نيز اشاره داشت. در مورد گرفتگي لوله فاضلاب و چاه توالت فرنگي ميتوان گفت كه استفاده كردن از فنر تخليه چاه ميتواند بهتر از روش هاي ذكر شده در اين مطلب بيشتر جوابگو است.اما پيشنهاد ما به شما اين است كه در هنگامي كه لوله چاه و فاضلاب ميگيرد از دستگاه تراكم هواي تخليه چاه استفاده كنين چرا كه فنر به دليل داشتن نوك تيز خود ممكن است در حين كار به توالت فرنگي آسيب برساند. اما در عين حال استفاده از تخليه چاه با فنر احتمال تميز شدن لوله فاضلاب و زدوده شدن چربي ها و موها و مواد زايدي كه بايد تميز شوندو به مرور زمان خودشان باعث گرفتگي چاه ميشوند , ميشود. به هر صورت بايد خدمت تان عرض كنم كه در خيلي از مواقع نيازي نيست كه چاه و لوله فاضلاب تعمير شوند و ميتوان با فنر زدن و يا روش هاي ديگر اقدام به تخليه چاه و گرفتگي لوله فاضلاب نمود.

از ديگر مواردي كه منجر به گرفتگي لوله فاضلاب و لوله چاه ميشود ميتوان به رسوخ مواد اضافي به آن را نام برد. مواد اضافي مانند قير يا سيمان كه در هنگام ساختمان سازي به داخل لوله ها نفوذ كرده. در اين زمان روشي كه براي تخليه چاه و گرفتگي لوله فاضلاب پيشنهاد ميشود استفاده از نفت و فنر تخليه چاه ميباشد. به اين روش ميتوان اقدام نمود كه ميتوانيد نفت را داخل سيمان ريخته و پس از اينكه چند دقيقه منتظر مانديد فنر زدن را شروع كنيد در اين هنگام قير با نفت برخورد كرده و در آن حل ميشود.حال كه قير با نفت مخلوط شد پس از گذشت چند دقيقه ميتوانيد دوباره نفت بريزيد و مواد زايد را به داخل چاه فاضلاب هدايت نماييد. در انتهاي اين روش ميتوانيد با ريختن آب جوش چاه و لوله گرفته شده را باز كنين.

تخليه چاه حرفه اي

خب ميرسيم به سيماني كه در لوله چاه فاضلاب خشك شده است. براي از بين بردن سيمان ميتوانيد از دو روش استفاده كنيد و آن هم تراشيدن سيفون به وسيله فنر است و راه ديگري كه پيشنهاد ميشود تعمير لوله و چاه فاضلاب است. خدمت تان اين نكته را بگويم كه هرگز سعي نكنيد با استفاده از اسيد گرفتگي لوله و چاه فاضلاب را باز كنين. چرا كه اين عمل باعث خورده شدن سيفون ميشود و هم چنين باعث ايجاد آلرژي افراد شده و ممكن است براي فرد مسموميت ايجاد كرده و خطراتي در پيش داشته باشد.

خب اميدوارم كه اين مطلب براي تخليه چاه و لوله بازكني در تهران براي شما مفيد بوده باشد و بتوانيد از آن استفاده نماييد. با مقالات آينده سايت لوله بازكني در تهران همراه باشيد. در صورت نياز براي خدمات لوله بازكني و خدمات تخليه چاه در شمال تهران , جنوب تهران , تهران مركز , شرق تهران , غرب تهران ميتوانيد با ما در تماس باشيد.


برچسب: ، تخليه چاه تهران، ترميم و حفره چاه، تشخيص تركيدگي لوله، روش هاي تخليه، لوله باز كني،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۶:۵۸ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :