تخليه چاه ولوله بازكني تهران تخليه چاه ولوله بازكني تهران .

تخليه چاه ولوله بازكني تهران

لوله بازكني ها در تهران

سلام خدمت بازديد كنندگان سايت لوله بازكني در تهران و كرج. اميدوارم كه هيچ وقت نيازي به لوله بازكني و تخليه چاه نداشته باشين چون واقعا دردسره واسه خانواده ها! J اما خب چه ميشه كرد ! يك امر واجب و ضروريه كه ممكنه هر از چندگاهيي واسه همه ما اتفاق بيفته. اما چيزي كه زمان تركيدن لوله ها اهمي داره اينه كه نبايد خود به تنهايي اقدام به لوله بازكني كنين چرا كه هر كسي را بهر كاري ساختن!

تخليه چاه

بله . بايد براي خدمات لوله و چاه و لوله باز كني و لجن كشي و ساير كار هاي مرتبط از يك متخصص لوله بازكني كمك بگيريد. تخصص هاي لازم و علم لازم براي لوله بازكني را حتما يك متخصص ميداند نه يك فرد عادي . اصلا چرا لوله ها مي گيرند ؟ چرا نياز به لوله باز كني هست ؟ چه زماني نياز به لوله بازكني داريم ؟ چه زماني بايد لوله ها بررسي شوند و بايد تخليه چاه صورت گيرد ؟ علايم تخليه چاه و زمان لوله باز كني چه چيز هايي هستند ؟

با هم به اين سوالات پاسخ ميدهيم و آن ها را بررسي ميكنيم. خب اول بايد ببينيم كه چه زماني لوله فاضلاب ميگيرد. معمولا در لوله هاي فاضلاب علاوه بر آب خالص مواد ديگري همچون چربي , مو , كثيفي , كف صابون , وسايل بازي كودكان , جسد حيوانات ريز و حشرات , مواد غذايي و .. نيز راه پيدا ميكنند. اين مواد باعث ايجاد چسبندگي و ايجاد يك توده اي در داخل لوله ها شده و باعث ميشود كه ديگر راهي براي حريان پيدا كردن آب نداشته باشند و مجبور باشيم كه با يك متخصص لوله بازكني و حفر چاه و تخليه چاه تماس بگيريم!البته بايد خدمت تان عرض كنيم كه به طور معمول هر چند سال يكبار بايد لوله باز كني را انجام دهيم چون چه رعايت كنيم چه نكنيم به هر حال مواد ريز و زايد باعث گرفتگي در لوله هاي خانه و شركت و اداره و شهر ميشود.

لوله بازكني

خانم ها در اين مواقع هميشه سعي دارند با يك تلمبه و مقداري اسيد شروع به لوله بازكني كنند و با ضربه زدن به لوله ها به كار ادامه ميدهند! در نهايت هم كارشان به ريختن اسيد در داخل لوله ها مي كشد. خب بايد بدانيد كه شايد راهي منطقي تر از ضربه زدن هم باشد. ميتوانيد به راحتي با يك مواد حلال و تلمبه زدن محكم راه آب را كه كمي گرفتگي دارد باز كنيد. البته با اسيد هم ميتوانيد گرفتگي هاي بيشتر را حل كنيد و از بين ببريد اما نكته اي كه بايد در مورد اسيد ها بدانيد اين است كه اين مواد باعث خوردگي و پوساندن لوله ها ميشود و بايد در استفاده از آنها نهايت دقت را داشته باشيد.

سوال بعدي كه شايد خيلي از ذهن ها را درگير ميكند بوي نا مطبوع توالت و حمام است. گاهي پيش مي آيد كه لوله هاي توالت و حمام بوي بدي مي دهند و البته هيچ گرفتگي در لوله ها مشاهده نمي شود. در اينگونه موارد بايد حتما از يك متخصص لوله بازكني كمك بخواهيد چرا كه در حمام يا توالات حتما دچار گرفتگي لوله شده ايد و يا اينكه تانك چاه فاضلاب پر شده است و نياز به تخليه چاه دارد. و شايد هم بايد لجن كشي انجام شود! پس در مورد بوي نامطبوع لوله هاي حمام و توالت بيخيال نباشيد و آن ها را حتما بررسي نماييد.

لوله هاي فاضلاب بايد هر از گاهي بررسي شوند تا پوسيده نباشند يا اگر پوسيدگي دارند بايد خيلي سريع جلوي خراب شدن آن را گرفت. چگونه ميتوانيم از پوسيدگي لوله ها و تركيدن لوله ها جلوگيري كنيم ؟ بايد لوله ها زماني كه پوسيدگي دارند عوض شوند و توسط يك تيم لوله بازكني متخصص و حرفه اي بررسي و تعويض شوند.

تيم متخصص تخليه چاه و لوله بازكني حرفه اي آريا فراز مجموعه اي از افراد مجرب و فني در هر ساعت از شبانه روز كه نياز به تعمير لوله و تخليه چاه در تهران داشته باشيد در اسرع وقت در محل مورد نظر تان حاضر خواهند شد. ميتوانيد براي تخليه چاه و لوله بازكني با شماره هاي هر مركز در شمال تهران , لوله بازكني در جنوب تهران , لوله بازكني در شميرانات , لوله بازكني در شرق تهران تماس گرفته و آدرس خود را بدهيد. نماينده ما بلافاصله نيروي مورد نياز تان را در محل حاضر خواهد كرد.

لوله بازكني حرفه اي

از انواع لوله ها براي لوله هاي فاضلاب استفاده مي شود و ميتوان آن ها را به چند دسته تقسيم نمود. از لوله هاي متصل به شير آلات گرفته تا لوله هاي عظيم چاه هاي فاضلاب و تخليه چاه. همه اين موارد بايد طبق يك استانداردي كه توسط سازمان آب و فاضلاب و شهر سازي تنظيم و صادر ميشود تهيه و ساخته شوند. هر گونه تخلفي كه در اين راستا انجام شود ممكن است به خود افرادي كه در حال استفاده از امكانات هستند آسيب و ضرر زده و هم چنين خرابي هاي آتي را در پي داشته باشد. براي هر كاري بايد همه چيز را به صورت استاندارد تهيه كرد. لوله بازكني هم با توجه به استاندارد هاي خود انجام ميشود. در اين كار هم بايد يك سري ضوابط در نظر گرفته شوند تا با رعايت اين نكات بتوان به خوبي اين كار را انجام داد.

كار لوله بازكني و تخليه چاه كاري است بسيار خطر ناك كه به هيچ عنوان توصيه نميشود يك فردي كه هيچ زمينه اي در اين مورد كار ندارد اقدام به تعمير لوله ها و لوله بازكني كند چرا كه با زدن كوچكترين ضربه و آسيبي به لوله ها ممكن است لوله ها تركيده و به آنها آسيب برسد كه اين لوله ها را نميتوان جوش داد يا چسب زد! و بايد مجدد همه لوله ها تعويض شوند و معلوم نيس كه سر لوله كجا قرار دارد! و بايد كلي از زمين به خاطر يك اشتباه كوچك كنده شود. پس پيشنهاد ميشود كه اكيدا به صورت سر خود خودتان اقدام به تعمير لوله هاي حمام و دستشويي نكنين.

نكته اي ديگر كه بايد خدمت تان عرض كنم و شايد نكته بسيار مهمي باشد اين است كه هرگز و هرگز به سمت چاه هاي فاضلاب نرويد. برخي از چاه هاي فاضلاب قديمي كه موجود هستند ممكن است با كوچكترين فشار و سنگيني ريزش كنند كه در اين صورت ممكن است شما را نيز به داخل خود فرو ببرد. براي تبديل چاه هاي فرسوده به چاه جديد بايد اقدام كنيد و از يك تيم متخصص لوله بازكني براي تبديل چاه كهنه به جديد مشاوره بگيريد. براي حفر چاه جديد بايد همه اصول مربوط به تخليه چاه و حفر چاه رعايت شود. لايروبي و لجن كشي بايد طبق اصول خاص خود انجام شود و چاه جديد بايد با توجه به ظرفيت آب آن منطقه ايجاد شود. با توجه به تعداد ساكنين و حوه استفاده از آن. به طور مثال اينكه چاه براي منطقه مسكوني است يا تجاري يا پزشكي و …

اميدوارم از اين مطلب سايت لوله بازكني در تهران نهايت استفاده را كرده باشيد. سعي ميكنيم كه مطالب سايت ما تكراري نباشد و در آن به موضوعات كليدي تخليه چاه و لوله بازكني اشاره كنيم. با آريافراز همراه باشيد.


برچسب: ، انواع لوله باز كني، تخليه چاه تهران، تشخيص تركيدگي لوله، لوله باز كني، لوله باز كني تهران،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۵:۰۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :